söndag 14 juni 2009

すばらしいですね。

みんなさん、こんばんは!

今日は僕はゴルフしました、すばらしいでした。
今日はすごい暑かったでした、でも僕たちはすごいうれしいでした。
たぶん三十五度ぐらいでした。
今週僕は学校と部活に行きますが、だからブログに書くない。
前週の日曜日に僕はラースとラースのホストお母さんが会うましたが、
すごい楽しいでした。
僕たちはスウェデンの食べ物が食べました。

Engelska... For alla er som inte ar japaner :P

Good evening everyone!
Today i have been playing golf, it was great.
Today it was extreemly hot, but we were all happy anyway.
It was about 35 degrees outside.
The sunday of last week me and my host mom met Lars and his
host mom and ate swedish food. We all enjoyed it very much.

I dont know what else to write today so ill give ya a few pictures instead. They were all taken a little while ago but ya havent seen them.

3 kommentarer:

  1. <3 <3 <3 Skickar lite karlek. Saknar dej massor.
    Puss puss Mama

    SvaraRadera
  2. äntligen en liten post, det var ju första på 2 veckor typ! Men e allt lika bra som innan?

    SvaraRadera
  3. Hallo
    Vilka h ärliga bilder.Den sista var bäst.Jag väntar på din mattebok och skickar den så fort den kommer. Den heter matematik 3000 , kurs C och D. författare Lars-Erik Björk. 2 dagar kvar till midsommar. Vet japanerna vad det är? Dans kring midsommarstång och blommor i håret. Stor kram mormor

    SvaraRadera