onsdag 11 mars 2009

OJOJOJOJ!

Nu börjar det verkligen dra ihop sig, ska ju iväg på pre-departure läger nu innan jag åker iväg. Det ska bli jätteroligt att få träffa alla andra som ska åka och de som ska vara här.

Packningen går väl sådär, allt är en enda stor röra :P
Jag måste ta tag i det här när jag kommer hem från lägret.
Jag tror att jag har koll på vad jag ska ha med mig men jag har en tendens att glömma saker. det skulle ju bli väldigt jobbigt i det här läget.

Idag träffade jag några kompisar och "tog farväl" *snyft*, nä men jag kommer ju tillbaks. Året kommer nog gå snabbt.

Det känns ju lite jobbigt att man ska gå japansk skola, Man kommer ju inte förstå någonting i början. Det släpper väl sen så småningom.

Vet inte om jag kommer kunna skriva på ett tag nu på grund av att jag ska flyga. Sedan måste jag ju införskaffa en dator men sen kommer jag skriva igen.

1 kommentar:

  1. Sådär nu så följer jag bloggen som en tüffel :P

    Men vi hörs på söndag

    SvaraRadera